VOODOO DOUGHNUT TE OPENEN TWEEDE LOCATIE IN DENVER COLORADO

Denver, CO: 23 augustus 2018

We zijn verheugd om aan te kondigen dat we onze tweede locatie zullen openen in het SOBO-district van Denver, Colorado. Voodoo Doughnut, het in Portland gevestigde bedrijf dat een cultfenomeen lanceerde, zal blijven bouwen aan hun reputatie voor het nemen van de klassieke donut en het toevoegen van een twist.

Het SOBO-district, met zijn eclectische mix van lokale bedrijven, zal perfect passen bij Voodoo’s excentrieke smaken en stijl. Je zult hun iconische roze dozen in het komende jaar beginnen te zien!

“We zijn opgewonden en blij om deel uit te maken van de Denver-gemeenschap en kijken ernaar uit om werkgelegenheid, fantastische donuts en glimlachen te blijven bieden aan een groeiende buurt.” Zegt mede-oprichter Kenneth “Cat Daddy” Pogson

Voodoo Doughnut beschikt momenteel over zeven en een half locaties: drie en een half in Oregon, een elk in Denver, CO, Austin, TX, Universal Studios CityWalk Hollywood, CA & nu in Universal Studios Resort in Orlando, FL.

VOODOO DOUGHNUT is de zoetwaren iconoclast en foodie-cultuur provocateur donut winkel die onvergetelijke klassiekers zoals de Bacon Maple Bar, de Memphis Mafia, en de Portland Cream tevoorschijn toverde. Opgericht in 2003 door Cat Daddy & Tres, is Voodoo Doughnut de thuisbasis van een groeiend kader van alle types; weirdo’s, kunstenaars & muzikanten in overvloed. Deze doughnuteers zijn instrumentaal in het uitvoeren van de missie van het bedrijf: het maken van onvergetelijke en innovatieve traktaties, terwijl het creëren van essentiële banen en een leuke plek om te werken.

Voodoo Doughnut: www.voodoodoughnut.com
Media contact: [email protected]