VOODOO DOUGHNUT ÖPPAR ETT ANDRA KONTOR I DENVER COLORADO

Denver, CO: Vi är glada att kunna meddela att vi kommer att öppna vårt andra kontor i SOBO-distriktet i Denver, Colorado. Voodoo Doughnut, det Portlandbaserade företaget som lanserade ett kultfenomen, kommer att fortsätta att bygga upp sitt rykte om att ta den klassiska munken och lägga till en twist.

SOBO-distriktet, med sin eklektiska blandning av lokala företag, kommer att passa perfekt till Voodoos excentriska smaker och stil. Du kommer att börja se deras ikoniska rosa lådor under det kommande året!

”Vi är glada och glada över att vara en del av samhället i Denver och ser fram emot att fortsätta att tillhandahålla sysselsättning, fantastiska munkar och leenden till ett växande område.” Medgrundaren Kenneth ”Cat Daddy” Pogson

Voodoo Doughnut har för närvarande sju och ett halvt kontor: tre och ett halvt i Oregon, ett vardera i Denver, CO, Austin, TX, Universal Studios CityWalk Hollywood, CA & nu på Universal Studios Resort i Orlando, FL.

VOODOO DOUGHNUT är den ikonoklast och provokativa munkbutiken som skapat oförglömliga klassiker som Bacon Maple Bar, Memphis Mafia och Portland Cream. Voodoo Doughnut grundades 2003 av Cat Daddy & Tres och är hem för en växande skara av alla typer; knäppgökar, konstnärer & musiker i överflöd. Dessa donutare bidrar till att genomföra företagets uppdrag: att göra oförglömliga och innovativa godsaker, samtidigt som de skapar viktiga jobb och en rolig arbetsplats.

Voodoo Doughnut: www.voodoodoughnut.com
Mediakontakt: [email protected]