VOODOO DOUGHNUT ÅBNER ANDEN LOKALITET I DENVER COLORADO

Denver, CO: August 23rd, 2018

Vi er glade for at kunne annoncere, at vi åbner vores anden lokation i SOBO-distriktet i Denver, Colorado. Voodoo Doughnut, den Portland-baserede virksomhed, der lancerede et kultfænomen, vil fortsætte med at opbygge deres ry for at tage den klassiske doughnut og tilføje et twist.

Det SOBO-distrikt, med sin eklektiske blanding af lokale virksomheder, vil passe perfekt til Voodoos excentriske smagsoplevelser og stil. Du vil begynde at se deres ikoniske lyserøde kasser i det kommende år!

“Vi er begejstrede og glade for at være en del af Denver-samfundet og ser frem til fortsat at levere beskæftigelse, fantastiske doughnuts og smil til et voksende kvarter.” Siger medstifter Kenneth “Cat Daddy” Pogson

Voodoo Doughnut har i øjeblikket syv og et halvt sted: tre og et halvt i Oregon, et sted i Denver, CO, Austin, TX, Universal Studios CityWalk Hollywood, CA & og nu i Universal Studios Resort i Orlando, FL.

VOODOO DOUGHNUT er den ikonoklast og madkulturelle provokatør af doughnutbutikker, der har skabt uforglemmelige klassikere som Bacon Maple Bar, Memphis Mafia og Portland Cream. Voodoo Doughnut blev grundlagt i 2003 af Cat Daddy & Tres og er hjemsted for en voksende skare af alle typer; særlinge, kunstnere & og musikere i massevis. Disse doughnutere er med til at udføre virksomhedens mission: at lave uforglemmelige og innovative godbidder, samtidig med at de skaber vigtige job og et sjovt sted at arbejde.

Voodoo Doughnut: www.voodoodoughnut.com
Mediekontakt: [email protected]